Word Gastvrouw/heer

Over Tupperware

Levens veranderen … een voor een

Al meer dan 75 jaar zet Tupperware zich in om een positieve impact te hebben op de wereld. Dit doen we door producten aan te bieden die mensen helpen hun impact op het milieu te verminderen door het gebruik van herbruikbare, duurzame en gebruiksvriendelijke oplossingen die plastic en voedselverspilling minimaliseren.

Waarom?

Elke dag werken we aan een betere toekomst.

Hoe?

We ontwerpen innoverende, functionele en duurzame producten.

Wat?

Producten voor het leven waar mensen van houden en op vertrouwen.

Onze waarden

We doen wat juist is. We slagen als een team. We verbeteren onszelf voortdurend.

Het begon allemaal met een verfpot …

De producten van het merk Tupperware maakten hun debuut in 1946, aan het begin van een revolutionaire periode in de naoorlogse geschiedenis. Scheikundige Earl Tupper kreeg een vonk van inspiratie toen hij gietvormen maakte in een kunststoffenfabriek. Als hij een hermetische afsluiting kon ontwerpen voor plastic opslagverpakkingen, zoals die in van een verfpot, zou hij oorlogsgetroffen gezinnen kunnen helpen geld te besparen op kostbare voedselverspilling. Deze karakteristieke verpakking heeft bijgedragen tot het ontstaan van de huidige bewaardozen en heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop voedsel wordt bewaard, geserveerd en bereid.

De afgelopen 60 jaar hebben de producten van het merk Tupperware de veranderende trends op de voet gevolgd. Van de voorstadsbeweging tot de feministische revolutie van de jaren 1960 tot de “cocooning” van de jaren 1990, Tupperware voegde voortdurend een unieke organisatorische touch toe aan het leven en de keuken van iedereen.

Of het nu de revolutie van het koken in de microgolfoven is, die gezinnen met tijdgebrek helpt om gezonde maaltijden sneller en gemakkelijker te bereiden, of het telen van groenten in de ruimte met NASA, alles wat we doen wordt gedreven door de wens om tijd, geld, ruimte, voedsel en energie te helpen besparen. Vandaag de dag blijft Tupperware innoveren voor het welzijn van mensen en onze planeet.

Meer dan Tupperware

Tupperware Brands Corporation is een van de grootste distributeurs wereldwijd van innovatieve producten onder meerdere merken. Wij hanteren een op relaties gebaseerde verkoopbenadering met onze klanten via een salesforce van 3 miljoen mensen wereldwijd. Onze producten omvatten designgerichte bereidings-, opslag- en dienstenoplossingen voor de keuken en thuis.

Naast het merk Tupperware, biedt Tupperware Brands Corporation schoonheids- en verzorgingsproducten aan met de merken Avroy Shlain, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics en Nuvo.

Sluit je nu bij ons aan

Met Tupperwar kun je groeien en het beste uit jezelf halen. Hoe doe je dat? Door de trainings die we aanbienden te volgen. Het is zo dat je zal leren verkopen en een punt bereiken waarin je jouw succes financieel zult ervaren.

Onze Tupperware Distributeurs

Tupperware Distributeurs zijn het hart van ons bedrijf. Hier kan je meer te weten komen over de activiteiten van een Consulent, kookevenementen bijwonen of hulp vinden als iets op jouw Tupperware Party niet aan je behoeften voldoet. Als je meer wilt weten over ons verkoopmodel of in contact wilt komen met een Distributeur, klik dan op de knop hieronder.

Tupperware Party

Voor bijna elk huishoudelijk probleem is er wel een slimme Tupperware-tip die je het leven makkelijker maakt. Op een Tupperware Party zal de Consulent je niet alleen de actuele aanbiedingen laten zien, maar ook inspiratie geven.

Duurzaamheid

Onze missie is om de levensduur van onze planeet, de mensen en de gemeenschappen waarin we leven en werken te verlengen. Dit doen we door wegwerpverpakkingen en voedselverspilling drastisch te verminderen. Klik hier om er meer over te lezen.

Ontdek de volledige collecties in onze catalogus
Toon me